משלוחים ומדיניות
משלוחים
עדכון:
לקוחות יקרים,
לקראת חגי האינטרנט הקרובים, אנו מבקשים לעדכן כי החל מתאריך 1.11.25 ועד 15.12.25 עיכוב של עד שלושה ימי עסקים בזמני ההפצה.
במהלך תקופה זו נמשיך לשמור על רמת שירות גבוהה וזמני מסירה קצרים ככל האפשר, אך חשוב לנו לתאם ציפיות על מנת שתוכלו לעדכן בהתאם את לקוחותיכם.
בחודשים האחרונים אנו נערכים לקראת תקופה זו באמצעות הרחבת מערך נקודות החלוקה לשירות EPOST, וכן גיוס נהגי הפצה וכוח אדם נוסף – במטרה להמשיך ולהעניק לכם שירות מצוין, גם בעומסי השיא.
מאחלים לכם חגי סייבר מוצלחים ועמוסים,
צוות HFD – שירות והפצה
הליקוט מתבצע עד 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וקבלת אישור ההזמנה, כדי שנוכל לבדוק את זמינות הפריטים המוזמנים ולאמת את אמצעי התשלום. נא לשים לב שהתשלום באתר נתמך ע"י: מאסטרקארד – ויזה – פייפאל - דיינרס - אמריקן אקספרס - אפל פיי - גוגל פיי
שיטות שילוח -
שליח עד הבית: עלות השילוח 40 ₪. השילוח מתבצע ע"י חברת שליחויות עד הבית.
המשלוח יתקבל תוך 4-6 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באזור המרכז, ותוך 6-8 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה בשאר הארץ.
בכדי לברר את סטטוס המשלוח יש להכנס לקישור ולהזין את הפרטים:
https://www.hfd.co.il/איתור-חבילה/
*יש להזין את מספר המשלוח אשר נשלח בהודעת סמס ואת מספר הטלפון שהוזן בהזמנה.
כמו כן ניתן לברר סטטוס משלוח בטלפון: 03-9244441 השילוח הוא לכל הארץ פרט לת"ד.
***בשעת חירום שירות המשלוחים יעבוד בהתאם להנחיות פיקוד העורף וככל הניתן יעשה בכדי לספק את השירות המיטבי.
החלפות ו/או החזרות
החלפה ו/או החזרה של פריט תתאפשר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח, ובתנאי שלא נעשה כל שימוש בפריטים שנרכשו, ולא נגרם שום פגם ו/או נזק לפריט, והתווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט חזרו בשלמותם. הלקוח יישא בהוצאות השילוח עבור הפריטים המוחזרים. לאחר וידוא תקינות המוצרים הלקוח יקבל החזר כספי לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה
במקרה של החלפה, ברגע שהפריט הנשלח מגיע אלינו, תקבל/י מייל עם מספר מעקב עבור הפריט החלופי הנשלח אלייך.
אין אפשרות החלפה ו/או החזרה על בגדי ים, פריטי הלבשה תחתונה וגרביים. בעת החזרה של נעליים יש לארוז את קופסת הנעליים באריזה נוספת ולא להשתמש בקופסת הנעליים כאריזה למשלוח.
במקרים של ביטול עסקה, חשבונו של הלקוח/ה יזוכה בשווי העסקה (בקיזוז של עמלת סליקה, כ-5% מערך העסקה)
מבצעים
אין כפל מבצעים על פריטים המצויים בהנחה ו/או על פריטים מתוך סקשן " ARCHIVE"/"סייל".
כמו כן אין אפשרות החלפה ו/או החזרה על פריטי מבצע ופריטים מתוך סקשן "ARCHIVE"/"סייל"
כתובת בית העסק
ג'ינג'י אופנת רחוב בע"מ
אידלסון 1
תל אביב
שירות לקוחות
03-5465840
ימים א'-ה' בשעות 14:00-10:00
info@jin-g.co.il